План-конспект урока по чтению (2 класс) на тему: "Барма

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
Раздел 3. Конспекты уроков Конспект урока по русскому языку в 3-а классе по системе Эльконина-Давыдова Тема: Виды орфограмм и способы их проверки (закрепление).
Advertisements

«МЕТОДИКА КОНСПЕКТИРОВАНИЯ» Библиотечный урок. КАК СОСТАВИТЬ КОНСПЕКТ?
Работа со своим текстом Составление (сводного конспекта / черновика) и правка.
Конспект. Конспектирование Библиотечный урок для 9-10-х классов.
Конструктор урока. 1. Представить урок в виде логически законченных модулей с четко определенной целью и планируемым результатом. Алгоритм конструирования.
Работа со своим текстом Составление (сводного конспекта / черновика) и правка.
Языковые навыки: лексические, грамматические, произносительные. Речевые умения: аудирование, говорение в диалогической и монологической формах, чтение,
Работа со своим текстом Составление (сводного конспекта / черновика) и правка.
Министерство образования Удмуртской Республики Учебно – методический комплекс по теории и методике обучения иностранному языку обучения иностранному языку.
«Отчёт по практике». «Институт гуманитарного образования и информационных технологий» Факультет иностранных языков кафедра педагогики и методики преподавания.
Конструктор урока. 1. Представить урок в виде логически законченных модулей с четко определенной целью и планируемым результатом. Алгоритм конструирования.
Работа с учебником Учебник это книга, не предназначенная для чтения. Б. Шоу.
Конспект как одна из форм самостоятельной работы с литературой. Библиотечный урок для 9 класса.
Семинар « Подготовка специалистов к работе в экспертных группах и аттестационных комиссиях по аттестации педагогических работников государственных и муниципальных.
Методика работы с текстами на уроках ОРКСЭ Круглый стол ГМО учителей ОРКСЭ г.
ДАЛЕЕ Этапы урока Оценивание для обучения Работа с одаренными детьми Краткая теория Домашнее задание Использованная литература
Конструктор урока. 1. Представить урок в виде логически законченных модулей с четко определенной целью и планируемым результатом. Алгоритм конструирования.
ДАЛЕЕ Этапы урока Оценивание для обучения Работа с одаренными детьми Краткая теория Домашнее задание Использованная литература
Конструктор урока. 1. Представить урок в виде логически законченных модулей с четко определенной целью и планируемым результатом. Алгоритм конструирования.
Конструктор урока. 1. Представить урок в виде логически законченных модулей с четко определенной целью и планируемым результатом. Алгоритм конструирования.
Транксрипт:

Шарль Перро – вельможа, жазушы, ертегі айтушы. (1628 ж. 12 қ а ң тар– 1703ж. 16 мамыр )

Франция – Батыс Европадағы мемлекет. Астанасы – Париж.

Баяғы заманда осыдан үш жүз жыл бұрын бір елде бес ағайынды жігіт болыпты. Олар бір-біріне өте ұқсайды екен, жазулары да бірдей екен. Үлкен ағасы Жан Перро, адвокат болған. Пьер Перро салық жинаушы. Клод Перро дәрігерлік оқу бітірді, бірақ бос уақытында архитектурамен айналысатын. Никола Перро – ғалым, математик болды. Ал ең кішісі - Шарль Перро – мемлекет ісімен айналысты. Хан сарайында генерал хатшы, Француз акдемиясының мүшесі, физик, анатом, тілдамытушы... Қаншама уақыт өтті Шарль Перроның мемлекеттік істері ұмытылды, бірақ оның ертегілері ұмытылған жоқ. Кейбіреулерін сендер өз беттеріңше оқыдыңдар, мультфильмін көрдіңдер. Бүгін біз сендермен «Бармақтай бала» ертегісімен танысамыз

Шарль Перро 1628 жылы д ү ниеге келді. Оны ң отбасы 8 жасында коллежге жіберді. Мектепте ол ү здік о қ ушы бол ғ ан. Коллежден со ң 3 жыл о қ ып за ң гер дипломын алады. Оны ң ертегілері ұ лы– П.Дарманкураны ң атымен жары қ к ө рді ж. «Сказки матушки гусыни, немесе Истории и сказки былых времен с поучениями» атты жинағы жарық көрді. Бұл жинаққа 9 ертегісі енді: Етік киген мысық Қызыл телпек Рике-Хохолок Ұйқыдағы ару Күлбикеш Фея сыйлықтары Есек терісі Бармақтай бала Көк сақал

Балалар ғ а арнал ғ ан кітаптарды ң т ұңғ ыш авторы Балалар ғ а ранал ғ ан е ң ал ғ аш қ ы кітапты 1696ж Шарль Перро жаз ғ ан. « Ұ й қ ыда ғ ы қ ыз». Б ұғ ан дейін ешкім баллар ғ а деп арнайы жазба ғ ан екен. Оны ң о қ ырман ғ а ұ на ғ анын к ө ріп келесі жылы ол та ғ ы да бір кітабын жазады «Сказки моей матушки Гусыни, или Истории и сказки былых времен с поучениями». Перро ол кезде 68 жаста еді, ата қ ты жазушы,академик, Француз Академиясыны ң м ү шесі. Б ұ л кітап ұ лы Пьерді ң атымен шы ғ ады. Осы кітапты ң ао қ асында оны ң аты д ү ниж ү зіне танымал болады.

Сергіту сәті

Василий Александрович 1918 ж. 28 қыркүйекте Васильевка селосында Херсон жерінде (қазіргі Кировоград облысы). Осында оның балалық және жастық шағы өтті.В.А. Сухомлинский совет педагогы.

Париж. Тюильри бағы. Шарль Перро ескеткіші

Тест жауаптары 2-сынып 1.Б 2.Ә 3.Ә 4.Б 5.Ә 3-сынып 1.Ә 2.А 3.Ә 4.Б 5.Б 6.Ә

. Күнде лікті толтырып біткен соң жұпта, топта талқы лау

. 2-сынып б. ОМ 1,2 топ сурет салып келу 3,4 топ- ертегіні өзіңше аяқтап келу. 3-сынып б ОМ, мақал- мәтел жинау V.Үйге тапсырма: