1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 1. Қ абыр ғ асы 2 см кубты ң к ө лемі 2. Жолды ң формуласы 3. А қ паратты ң ө лшем бірлігі 4. Астрономияда пайдаланылатын е.

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
Ученица 10 А класса муниципального бюджетного образовательного учреждения средняя общеобразовательная школа 4 г.Десногорска Смоленской области Паспортные.
Advertisements

Урок в 8 классе Вставка в текст таблиц В классе обучается 13 учащихся. Из низ 5 – обучаются на 4 и 5, 8 на базовом уровне. Обучающиеся активны на уроках,
Работу выполнила Верещагина Маргарита, Ученица 4 класса МОУ «Пушнинская СОШ» Руководитель Ефремова И. М., учитель технологии.
Моя семья в истории страны Исследовательская работа Шмыга Марина 4 « Г»
Педагогика САНКТ-ПЕТЕРБУРГСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ Факультет философии Тема 4. Образование сегодня Преподаватель: к.пс.н., И.В. Брагина 2010.
Презентация учебного проекта для учащихся 4 класса «Полезные ископаемые. Что это?» Выполнена учителем начальных классов Катаржевской О.А.
В Оренбургской области господствует сухолюбивая травянистая растительность. Леса занимают лишь 4% общей площади. Больше всего лесов располагается на северо-западе.
Изготовление фоторамки из гипса (барельеф) Выполнила ученица 4 «а» класса Журавлёва Алёна Руководитель Митеханова Т.Г.
60 учителей гимназий, лицеев и средних школ, из них 4 учителя МОУ СОШ 46: Степанова Г.Г. Павляшик В.С. Гончарова Т.Ю. Купцова Л.К. Калининградское отделение.
ВИТАМИНЫ РАДОСТИ Заседание исследовательского клуба юных потребителей «Малышок» в 4 «В» классе МОУ СОШ 18 г. Приморско-Ахтарска.
ЗОЛОТАЯ ОРДА ОКРУЖАЮЩИЙ МИР 4 класс Перфект-гимназия 2010 год.
Выполнила ученица 4 В класса МОУ « Средняя общеобразовательная школа 12 с углубленным изучением английского языка » Хуснутдинова Адиля.
МОЁ ХОББИ- создание фоторамок из бросового материала. Автор презентации: учитель-логопед Сапогова Е. С. МДОУ «Детский сад 4 «Колокольчик» Комбинированного.
Урок 4 ПРИКЛАДНОЕ ПРОГРАМНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ. Прикладное программное обеспечение Пакеты прикладных программ (ППП) служат программным инструментарием решения.
Секция 4 Организация физического воспитания школьников как важная составляющая образовательного процесса в общеобразовательных учреждениях Калининского.
МОУ СОШ 4. г. Всеволожск Ленинградская область Тема. Дисциплина Ученица 7 класса «Б» Матвейчук Антонина Учитель Потапова О.Н уч. год.
Мифы или реальность? Выполнили ученики 4 класса под руководством учителя Власовой В.К. 2011г.
« К УКЛЫ ИЗ БАБУШКИНОГО СУНДУКА » К УХАРЕНКО Н АСТЯ МОУ Б ОЛЬШЕУЛУЙСКАЯ СРЕДНЯЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА, 4 «А» КЛАСС Козлова Елена Антоновна., МОУ Большеулуйская.
Сравнение дробей Урок математики в 4 классе Образовательная система «Школа 2100»
Лоскутная мозаика (5 класс) Учитель технологии первой квалификационной категории МОУ «СОШ 4 г. Ершова» Горевая Татьяна Александровна.
Транксрипт:

1. Қ абыр ғ асы 2 см кубты ң к ө лемі 2. Жолды ң формуласы 3. А қ паратты ң ө лшем бірлігі 4. Астрономияда пайдаланылатын е ң басты құ рал 5. Тік т ө ртб ұ рышты ң ауданы 6. А қ паратты бейне бетке шы ғ ару ғ а арнал ғ ан құ рыл ғ ы 7. Е ң ү лкен 2 та ң балы сан 8. Стереометрия геометрияны ң нені зерттейтін б ө лімі 9. Денені ң ұ зынды ғ ы 80 см, осы ұ зынды қ ты ң метр т ү рінде жазылуы 10. Жойыл ғ ан файлдар мен қ алталар уа қ ытша са қ талатын орын 11. Б ұ рыштарды ө лшеуге арнал ғ ан құ рал 12. Денені ң жылулы қ к ү йін сипаттайтын шама 13. Д ә лелдеуді қ ажет етпейтін т ұ жырым 14. Num Lock пернесіні ң қ ызметі 15. Са қ тау ә мірін Word ба ғ дарламасы м ә зіріні ң қ ай қ осымшасынан табу ғ а болады?

1. 1 байтта қ анша бит бар тан кем б ұ рыш 3. К ө пб ұ рышты ң барлы қ қ абыр ғ аларыны ң қ осындысы 4. Екі жа ғ ы н ү ктелермен шектелген т ү зу 5. Б ұ рышты ң ө лшем бірлігі 6. Екі н ү кте ар қ ылы неше т ү зу ж ү ргізуге болады 7. Барлы қ қ абыр ғ алары қ ос- қ остан параллель ж ә не те ң фигура 8. 2-ге б ө лінетін сандар 9. Файлды ң аты неше б ө ліктен т ұ рады 10. Қ апшы қ жойыл ғ ан кезде онда ғ ы м ә ліметтер жойыла ма 11. Файлдарды ң к ө лемін кішірейту ү шін қ олданылатын ба ғ дарлама 12. Желідегі ж ә не амалды қ ж ү йедегі нысандар ғ а зиян келтіруге қ абілетті ж ә не ө здігінен к ө бейетін ба ғ дарламалар 13. Word ба ғ дарламасында емле қ ателері айры қ ша к ө рсетілетін т ү с 14. Internet желісіне қ осылу ү шін қ ажетті құ рыл ғ ы 15. Курсорды ң сол жа ғ ында ғ ы символды ө шіретін перне

Неліктен транспорт қ оз ғ алысы кезінде тиым салын ғ ан белгіге қ ызыл т ү с алын ғ ан, бас қ а т ү с алынба ғ ан?

Тік б ұ рышты параллелепипедті ң қ абыр ғ алары берілсе, диагоналі неге те ң ? ?

* І буын ЭЕМ-дары электронды шамдармен ж ұ мыс істеді. * ІІ буын ЭЕМ-дары жартылай ө ткізгіштер транзисторлармен ж ұ мыс істеді. * ІІІ буын ЭЕМ-дары интегралды схемалармен ж ұ мыс істеді. * IV буын ЭЕМ-дары... ж ұ мыс іседі.

Додекаэдр Икосаэдр ? ?

Ғ ылымдарды топтастыру, Евклид геометриясы туралы ж ә не та ғ ы бас қ а к ө птеген е ң бек жаз ғ ан, Сырдария бойында д ү ниеге келген ойшыл ғ алым кім?

Күн аязда терезеге Неше түрлі гүл түсер. Мұнша әдемі түсті неге Кім түсірді ой жібер Шаһкәрім Құдайбердіұлы

* Қ аза қ математигі. Қ аза қ тілінде т ұңғ ыш жары қ к ө рген Математикалы қ анализ курсыны ң авторы.

1846 жылы Б ә ббидж машинасына программа жаз ғ ан бірінші програмист деп саналатын ә йел кім? 3.4 с ұ ра қ

* Математикалы қ т ә уелділікті тап. Жо қ санды қ ой * 11 (90) 19 * 14 ( ) 16

Математикалы қ т ә уелділікті тап. Жо қ санды қ ой * ?

* Орыс тілді анаграммадан арты қ с ө зді шы ғ арып таста пмаре твьло батикйло шамани

* А ғ ылшын тілді анаграммадан арты қ с ө зді шы ғ арып таста tenre eltede ebign gazmainef