Составителлез: начальнöй классэзiсь велöтiссез Дудина Л.В. Мехоношина А.Н. Мехоношина М.Л. Полыгалова Г.П.

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
Коми-пермяцкöй кыв сьöртi 5 класс понда уджалан программа Составитiс: Мехоношина М.Л. Дёминскöй основнöй школаись велöтiсь.
Advertisements

МБОУ «Красноборская средняя школа». Power Poіnt Медшöр технология - проектирование Сопутствующöй технология - туялан, сотрудничество, творческöй сям петкöдлöм.
1. Шылада урöк Удж урöк Вöр-ва урöк гижны 2. Лыддьысьны шойччыны вуджöдчыны Витöд урöк Вöльгым тöлысь дас кöкъямысöд лун.
? Сувтőдны, мичмőдны, őшлыны,пуктыны, чолőмавны, козьнавны, ворсны, йőктыны,сьывны,őта-мőдőс, выльвося коз.
Анатолий Константинович Микушев Каллистрат Фалалеевич Жаков.
велöдчанін – школа, учебное заведение асмогасянін – туалет.
Структура библиотечного урока в соответствии с ФГОС.
Начать тест Название теста h t t p : / / w w w. n a c h a l k a. c o m / t e s t s h a b l o n.
Лексические ресурсы выразительности речи. Что делает нашу речь выразительной? Как происходит изменение словарного запаса языка?Как происходит изменение.
Правильный ответ Слайд 2.
Основные направления развития детей и образовательные области.
К 150-летию создания первого сада в России Творческий проект К 150-летию создания первого сада в России «Детский сад - наукоград» Творческий проект «Из.
Технология формирования типа правильной читательской деятельности и её роль в формировании УУД.
Количество вопросов анкеты: 5 По результатам анкетирования было выявлено:
МБОУ Селезневская СОШ. -40*(-7 х+5)= Первый ответ Второй ответ Третий ответ 6 -5 да нет (-20 х-50)*2=100 Первый ответ Второй ответ Третий ответ.
Основная общеобразовательная программа МДОУ «Детский сад 132» 2013 – 2018 учебный год.
Дети о мамах.
«Интегрированный урок ИЗО и литературы «В гостях у Медной горы хозяйки» Учитель ИЗО ГБОУ ЦО 1454 «Центр образования Тимирязевский» Бурмистрова О.Ю.
Öтувъя чужан лун – коллективный день рождения Чужан лун пасйысь – именинник. Чужан лун сёйысь – гость на дне рождении.
Транксрипт:

Составителлез: начальноой классэзiси велöтiссез Дудина Л.В. Мехоношина А.Н. Мехоношина М.Л. Полыгалова Г.П.

Формируойтны представленнё родноой кыв ойылiси да культурныой пространство ойылiси кыдз национальныой самосознаннё; овладеойтны медодзза представленнёöн коми-пермяцкиойиой кыв сиöртi; туойдöтны челядьöс одзлань велöтны и пыдынжыка тöдны коми кыв кыдз велöтчан кыв

Велöтöны челядьöс сёрнитны да гижны литературныой кывлöн нормаэз сиöртi; Вежöртны лыддьöтöмсö; Велöтны удэавны небöгöн; Сетны челядьö алан ойылiси правильныой представленнёэз, пасикöтны нылiси думаэз да сёрни; Сетны коми-пермяцкиойиой кыв ойылiси, коми-пермяцöкой фольклор ойылiси, текст ойылiси, кывчукöррез ойылiси сведеннёэз; Зорöтны челядьiси сёрни, лыддьöтöм дыня интерес; Велöтны удэавны кывчукöрöн; Воспитываойтны велöтчиссезöс нравственныой да эстетическоой ладорсянь, зорьöтны нылiси любознательность, готовит на нiойö одзланься алан кежö; Зорöтны чужанiн дыня радеойтöм, отирлöн история да культура дыня пыдын интерес;

Коми-пермяцкöой кыв Неделяын 2 час Материал сетсиö концентризм принцип сиöртi (öтiк и сiя жö тема быт классын велöтсиö пыдынжыка и пасикытжыка Литература Неделяын 1 час Программа сиöртi сетсиöны лыддьöтöм панда быткодь тексттэз, кöднаын ассама тематика, мед бы чужтыны и быттыны бур лыддьöтiсиöс

Коммуникативность мед бы велöтчиссез велалiсö правильная, выразительная баойтны, бура да грамотная сёрнитны да гижны. Эта удэыс пыртö ас пытшкас челядьiси словарныой запас богатсиöтöм, литературныой нормаэз усваиваойтöм, связноой сёрни сиöртi навыккез зорьöтöм. Сознательность мед бы бытшöма велöтны да тöдны чужан кыв, велöучисилöн должен луны пыдын интерес чужан кыв дыня, сiдзжö велöучисилö кола тöдны, кытшöм перспективаэз оссиöны сы одзын эта кыв велöтöмöн – пасикöтöны кругозорь чужанiн, коми-пермяцкиойиой отирлöн культура да история ойылiси.

Личностнöой УУД Регулятивнöой УУД Коммуникативнöой УУД Познавательнöой УУД

формируойтны чувствоэз асланыс чужан местах да асланыс Родина дыня; осознаннё атлас этническиой да нациоанльнöой принадлежносттез; формируойтны бытса и сознательноой видзöтöм мир выла, кода вермö луны природаын, народдэзлöн, культура ин да религияын. зорьöтны ответственность асланыс поступоккез панда, воспитываойтны моральныой да эстетическоой ладорсянь, зорьöтны любознательность; стены челядьö понятие, что нія öні «велöтчиссез», кола тöдны правилоэз велöтчиссезліси; вежöртны велöтчан моггез и нужны ніойö керны; радеойтны чужанін да мам кыв, ніойö донтöм,отирлöн вужжез да культура дыня пыдын интерес. воспитываойтны здоровыой алан велöтчиссезліси и бережноой отношеннё материальноой да духовноой ценности дыня.

нужны примитны да сувтöтны моггез да коншины методдэз ; велöтны планируойтны,контролируойтны да оцениваойтны ассиныс велöтчан удэсö; используойтны знаково –символическиой средствоэз; перыта пырны велöтчан удэö; нужны стены ассиныс мненнёнысö быт иллюстрация сиöрт, кöдö адззöны небöгиси; нужны адззыны правильныой ответсö неправильныойсянь;

Внимательнöя кывзыны и вежöртны ассиныс ёрттэзнысö и стены ответ велöтіси вопроссэз выла; Баитны быт вопрос выла предложеннёэзöн, а велöтіси отсалö; Кужны оцениваойтны ассиныс удэ урок вылын; Сетны ответ итоговоой вопроссэз выла; Уджавны параэзöн или группаын

нужны удэавны небöг сиöрті, анализируойтны произведеннёэз; небöг серпас сиöрті адззыны ответ вопроссэз выла, используойтны раздаточныой материал, удэавны схемаэз да условныой пассэз сиöрті; öтлаын велöтісикöт нужны янсöтны вильсö муном материалсянь; адззыны сравненнё быт предмет сиöрті, янсöтны öткодьсö и неöткодьсö; янсöтны предметтэсö кытшöмкö öтік признак сиöрті; нужны янсöтны кыввесö слоггез выла, велöтны адззыны слоггесö кыввезіси; контролируойтны ассиныс удэсö, кыв янсöтöм коста ; кыввез дыня аркмöтны схемаэз, адззыны аслыныс кыввезкыв торрес сиöрті, сувтöтны удареннё, велöтны адззыны серпас сиöрті схема кыв дыня и нужны объяснитны; удэавны параэзöн, адзыны кыввез и ваойöтны ніойö предметноой серпассэз дыня, нужны сувтöтны удареннё.

вел ö т i си ö с стены медодзза знаннеэз коми-пермяцкиой ö ой кыв да литература си ö рт i, зорь ö тны челядь i си сёрни, творчески ö ой способносттез, логическ ö ой да образн ö ой мышленнё. вел ö учиси ö с самостоятельно ö я судз ö тны калана информация быткодь источниккез i си да применяойтны с i ой ö аланын