- одна четвёртая - три четвёртых 1 – числитель дроби 4 – знаменатель дроби - обыкновенные дроби.

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
Pets and Other Animals. There are different animals.
Advertisements

Summer is the warmest of the four temperate seasons.
Your name? – My names Sasha. is that box? – Its mine. this? – Its our teacher. table is this? – Its our teachers is in the table? – A book. is this? –
ДОЛИ. ОБЫКНОВЕННЫЕ ДРОБИ.. Доля – равная часть целого.
ДОЛИ. ОБЫКНОВЕННЫЕ ДРОБИ. Урок 1. Доля – равная часть целого.
Question YesNo 1.Was is difficult to do the task in English? 2.Was your group work successful? 3.Did you have enough time to complete your group work?
«Сложение и вычитание дробей с разными знаменателями» 6 класс.
The United Nation Convention on the Rights of the Child.
It has many beautiful classrooms, with TV. tape-recorders, computers,many interesting pictures and other modem conveniences.
I Myself ( сам ) You Yourself (сам) He Himself (сам) She Herself (сама) It Itself (неодуш) We Ourselves (сами) You Yourself (сами) They Themselves (сами)
This is notes about our trip!
This is notes about our trip!
Коррекционные упражнения по математике при изучении темы:
Экзаменационная работа (OГЭ) по английскому языку
SKY & SEA OUR COMPANY. The history of Sky & Sea Our company was founded in Our company was founded in 2004.
3 4 числитель меньше знаменателя числитель равен знаменателю числитель больше знаменателя
European sports football, fencing and gymnastics - have been popular in Ukraine in the early twentieth century. Created the first team and various sports.
BRITAIN IS THE COUNTRY OF TRADITIONS
Обыкновенные дроби Сравнить дроби, используя рисунки, сделать вывод > При сравнении дробей с одинаковыми знаменателями, больше та дробь, числитель которой.
дробь, у которой числитель числительзнаменателя.
Транксрипт:

- одна четвёртая - три четвёртых 1 – числитель дроби 4 – знаменатель дроби - обыкновенные дроби

Работа в группах. Максимальный балл – 9 «5» «4» – 6-7 «3» – 4-5

Self - assessment of your progress I. Нужно было…I. The aim of the task was… II. Это задание необходимого/повышенного уровня сложности II. The level of this task is necessary/advanced III. Я выполнил все правильно III. We did everything correctly IV. Я выполнил все самостоятельно/с подсказками. Количество подсказок… IV. We did everything myself/ with some prompts. The number of the prompts is… V. Моя отметка…V. Our mark is…

Task! Sasha has run 2 kilometres during 15 minutes. What was Sashas speed?