Задачи: – активизировать ранее изученные и освоить новые лексические единицы по теме «Части тела животных»; –научить описывать и рассказывать о жизни.

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
Tusk t trunk tail main neck legs paws ear fur.
Advertisements

"At the zoo". long – short big – small thin – thick.
Animal Riddles 1. It has got small eyes, strong legs, long nice mane and a big nose. 1. It has got small eyes, strong legs, long nice mane and a big nose.
At the zoo Основные понятия: дикое и домашнее животное.
Урок разработан для 5- х классов по УМК Spotlight.
Выполнила Благинина Екатерина Александровна, учитель английского языку МОУ СОШ 10 г. Магнитогорска.
WHO KNOWS ANIMALS BEST? своя ИГРА Wild animals Farm animals Birds Pets
What animals can you see here? 1. An elephant 2. A tiger 3. A pig 4. A rabbit 5. A kangaroo 6. A giraffe 7. A frog.
Цель : Создание проекта Задачи : 1) образовательные : актуализация лексики по теме ; совершенствование навыков использования Present simple ( настоящего.
Animals Animals Place savannaforestjunglewater Africa Europe Asia Australia Americas Antarctica.
Загадки на английском языке Медведевой Ксении ученицы 3 В класса МАОУ СОШ 8 г. Геленджик 2014 г.
WELCOME TO LONDON ZOO. London Zoo is one of the most famous of all London attractions. It was opened in 1828 by the Zoological Society of London.
WELCOME TO LONDON ZOO. London Zoo is one of the most famous of all London attractions. It is situated in Regents Park and was opened in 1828 by the Zoological.
Animal world. Hunt – охотиться Hunt – охотиться Climb - карабкаться Climb - карабкаться Spots – пятна Spots – пятна Stripes – полоски Stripes – полоски.
Работу создал учитель английского языка Рунгинской средней общеобразовательной школы Буинского муниципального района РТ Тимрякова Любовь Васильевна.
* Its white and black. * It can run. * Its got a tail.
Wild animals Wild animals Fedosova Tasia Fedosova Tasia.
Урок по английскому языку в 3 классе «Дикие и домашние животные» МОУ ДОД «Сямженская детская школа искусств» Осокина Елена Анатольевна.
These FUNNY ANIMALS Guessing game I am green. I have a big mouth. I can swim. What am I?
Урок английского языка в 5 классе. Цель урока Научить правильно называть животных на английском языке.
Транксрипт:

Задачи: – активизировать ранее изученные и освоить новые лексические единицы по теме «Части тела животных»; –научить описывать и рассказывать о жизни животных; – формировать навыки чтения, аудирования, устной и письменной речи.

We go to the zoo. Tomorrow on Sunday we go to the zoo. Tomorrow, tomorrow we go to the zoo. There is a there and a too. A and a, and a.

ANTONIMS

TUSKS TRUNK PAWS EAR FUR MANE TAIL NECK LEGS NOSE FEATHERS WINGS BEAK

1.Which animal has got long legs? 2.Which animal has got a trunk? 3. Which animal has got big paws? 4. Which animal has got a small beak? 5. Which animal has got a short tail? 6. Which animal has got a long tail?

Keys. The lion has got a long tail, big paws and it has got a mane. The bear is big with small ears, it has got fur. The giraffe is yellow, its neck and legs are long. The elephant has got a trunk and tusks, it has got big ears. The peacock has got wings, it hasnt got a thick mane and short legs. The monkey has got fur, legs, he hasnt got big wings and a beak.

It has got a long neck. – They are noisy. – I find them cute. – the giraffe monkeys Ben

1. PARK CHRISTMAS LIONS

Look at the picture and act out the dialogue. These phrases can help you to complete the dialogues Its great! Its fantastic! Which one? What does it look like? Why not? I find them… (clever, noisy, fun)

Write about a wild animal. Model: The swan is usually white or black. It has got a long neck, a yellow beak with black around the eyes. It has got big wings and lots of feathers. I like swans because they are very beautiful and proud.

Homework П.Т. Упр.3 с. 45

Thank you for your work!