Рига, Латвия, 2013. О клиенте Новый торговый центр ALL был открыт в сентябре 2012 года в Минске. Торговый центр «ALL» расположен в Минске, на Долгиновском.

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
THE MEDIA The mass media play an important part in our lives. Nowadays information is the most necessary thing. That is why there are so many sources.
Advertisements

The mass media play an important part in our lives. Newspaper, radio and especially TV inform us of what is going on in this world and give us wonderful.
Mass Media Mass Media. Internet I would like to tell you about advantages or disadvantages of Internet. The Internet – a way to communicate with your.
Television: bad or good ?. TV plays a great role in the life of a modern man.
Mass media in Great Britain The Press The British press P Press is very important for people in the UK since they read a lot. It is a so-called tradition.
How does media affect our lives? Elizaveta Michsherina 9 B.
a) free treatment only in hospitals b) private treatment c) free treatment in hospitals and outside.
Describe a movie which made a strong impression on you. You should say: which movie it was – the name what the movie was about who the main stars were.
Any film needs a script. The script can be written by yourself or you can buy it. The second is preferable. All good writers are always listed in any.
London is the capital and the largest city in Great Britain. More than 7 million people live and work there. London is the political, business and cultural.
Mass Media become a very important part of our life. The press, the radio and television play a big role in the life of the society. They inform, educate.
My Future Profession. I decided to be a journalist. I think it is an interesting and useful profession. FUTURE ?
Ecology and fashion. Project was done by Borodina Ludmila from 10 B.
A Legend School 16. T h e r e a r e f e w o f u s a n d w e c a n t s o l v e a l l t h e p r o b l e m s ! I t h i n k, w e s h o u l d s t a y h e r.
What do you know about European Day of Languages?
Birthday is a remarkable holiday for all children, also for adults.
THE SECRET OF SUCCESS. Tim Smit and other creators of the Eden Project see the site as much more than a collection of plants.
Tesco is the UKs largest retailer offering food and non-food products and a variety of services which include banking, insurance, telecoms, electrical.
Computers are a necessary part of modern life. Computers play an important role in the lives of most of us today, whether we realize it or not. Some people,
1 British Newspapers. 2 The Aims and Expected Results: By the end of the lesson you will be able: –to learn new words and word-combinations; –to read.
Транксрипт:

Рига, Латвия, 2013

О клиенте Новый торговый центр ALL был открыт в сентябре 2012 года в Минске. Торговый центр «ALL» расположен в Минске, на Долгиновском тракте 178 (МКАД). В нем представлен широкий ассортимент товаров на все случаи жизни. Помимо гипермаркета «СОСЕДИ», в торговом центре работают в общей сложности около 40 операторов. Среди них магазин бытовой техники и электроники «Электросила», крупнейший в Республике Беларусь дисконт-центр спортивной одежды Adidas, Nike, Reebok, пиццерия «Пицца Темпо», салон красоты «Калисте», товары для животных «ЗооТерра», посуда «BergHoff», ювелирные изделия «Золотая мечта», элитная бижутерия «Belfashion», женская одежда от ведущих белорусских производителей: O.Jen, Porfira, Варда, Ворона; магазины цифровой техники Prestigio Plaza, Цифровик, одежда для будущих мам, мужская одежда Masgalli, обувь, детская одежда, салоны связи, аксессуары, косметика, парфюмерия, магазин цветов, аптека и другие.

Задача для агентства Придумать для ТЦ ALL акцию в честь 8 марта, которая позволила бы: а) получить большой общественный резонанс б) вызвать интерес масс-медия в) обеспечить увеличения посещаемости ТЦ не только 8 марта, но и в течении месяца после события. д) было бы новинкой для Беларуси. е) улучшило бы опознаваемость ТЦ в Минске.

Акция «Все в шоколаде!» Рекламным агентством AD HUNTERS BALTICS было предложено 8 марта в торговом центре Минска «ALL» на Долгиновском тракте открыть уникальное произведение искусства – комнату, где все сделано исключительно из шоколада. Благодаря этой идее, 8 марта Минск вошел в историю как один из немногих городов мира, где была создана настоящая 20-метровая шоколадная комната! Шоколадная комната для Минска создавалась в течении двух месяцев. Для перевозки частей шоколадной комнаты из Европы в Беларусь пришлось арендовать специальный транспорт, где поддерживается специальный температурный режим. Если бы организаторам не удалось найти подходящую технику, часть комнаты могла просто не попасть в Минск! На сборку комнаты и окончательные потребовалось около недели. Автор шоколадной комнаты - известный шоколадный скульптор Елена Климент.

Акция «Все в шоколаде!» В сладкой комнате жители Минска и гости столицы могут увидеть более 50 разных элементов. Среди них – мебель, камин и свечи, ковры, картины, часы, цветы, накрытый стол, под которым спит собака. Все, как в настоящей комнате и реального размера. Кстати, это единственная комната в мире, которая имеет свой запах. Для создания шоколадной комнаты потребовалось около 600 килограммов шоколада, который завозили из разных уголков мира – Швейцарии, Бельгии, Новой Зеландии, Бразилии. Осмотреть шоколадную комнату в в торговом центре «ALL» на Долгиновском тракте до 14 апреля сможет бесплатно каждый желающий. 14 апреля шоколадную комнату разделят на мелкие кусочки, которые будут розданы посетителям торгового центра «ALL».

Акция «Все в шоколаде!»

«Акция «Все в шоколаде!» 8 марта во время открытия шоколадной комнаты посетители могли наблюдать шоколадное шоу, приготовление шоколада и принять участие в дегустациях. Мастер-класс провели одни из лучших шоколатье Европы Паулюс Альбертавичус и Йоланта Нарейкиене.. Мастера наглядно показывали, как изготовить шоколад в домашних условиях. Также в торговом центре «ALL» работали шоколадные фонтаны и проходила бесплатная дегустация фруктов в шоколаде. Посетителей ждали занимательные истории о происхождении шоколада, поздравления с 8 марта и конкурсы с ценными призами.

Акция «Все в шоколаде!»

«Акция «Все в шоколаде!» Так как шоколадную комнату посетители могут осмотреть до 14 апреля, было решено провести акцию по стимулированию продаж, где посетители могут выйграть один из 4 планшетов IPAD или путешествие на шоколадную фабрику в Швейцарию.

Результаты акции «Все в шоколаде!»: Стремительный рост посещаемости торгового центра. На осмотр шоколадной комнаты прибывают люди не только из Минска, но из других горогов Беларуси. Туристические компании на время включили ее в список достопримечательностей Минска. Сообщения о шоколадной комнате в более чем 500 газет, журналов, интернет порталов, на телеканалах и радиостанциях по всему миру: в России, Великобритании, Латвии, Нигерии, Южной Африке, США, Германии, Бельгии, Казахстане и т.д. Например, Daily Mail или lenta.ru Большой резонанс на телевидении, включая МИР ТВ, ОНТ, Беларусь ТВ, СТВ и другие. Рост продаж в магазинах ТЦ.

Акция «Все в шоколаде!»

Некоторые линки marta?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+webnewsmedia%2FfjWf+%28%D0%98%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC %D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F+%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82+%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%BC%

Некоторые линки %D1%88%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B5(%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE).htm %D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%B5%D1%82%D1%81%D1%8F- %D1%88%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D0%BA/

Авторы проекта: Креативная концепция: рекламное агентство «AD HUNTERS BALTICS» Дочерняя компания «AD HUNTERS BALTICS» в Беларуси «Hunters Communications» Креативная команда: Креативный директор – Кястутис Исакас (AD HUNTERS BALTICS). Руководитель проекта – Олег Вандишь (AD HUNTERS BALTICS). Руководители проекта – Наталия Сороковик и Ольга Михальчук («Hunters Communications»). Ассистент руководителя проекта – Евгения Верзе (AD HUNTERS BALTICS). Дизайнер – Сергей Никитин (AD HUNTERS BALTICS). Дизайнер – Айя Матузеле Пилвере (AD HUNTERS BALTICS).

About client The new shopping center ALL in Minsk, on the Dolginovsky tract 178, was opened on 5 th of September The shopping center was built according to the western model and the total investments amounted 12 million euros. The trade area of the ALL is over square meters. The renters of the new shopping center were chosen carefully. In addition to the main partner - hypermarket "СОСЕДИ" - there are 30 more operators working in the center like: supermarket of home appliances and electronics "Электросила", largest discount center of sportswear (Adidas, Puma, Nike, Reebok), pizzeria " Пицца Темпо", beauty salon " Калисте», the pet shop- " ЗооТерра ", dishes «BergHoff ", jewelery store "Золотая мечта", women's clothing O.Jen, jewelery, accessories, cosmetics, perfumes, flower shop, pharmacy and others.

Task for agency Create for shopping center ALL an action in honor of March 8 (Women day) which would allow: a) to receive a big public response b) to cause interest of mass media c) to provide increases footfall in shopping center not only on March 8, but also within a month after event. e) would be a novelty for Belarus. e) would improve recognition of shopping center in Minsk.

Campaign All in chocolate Agency AD HUNTERS BALTICS offer to client create the real chocolate room, where all the objects will be made out of sweet materials. It was created in an honor of a celebration of 8 th of March as a gift to all the women of Belarus. All objects in this room are made out of black, milk and white chocolate. Even carpet, ware, pictures, forks and knifes. It require to use approximately 600 kilograms of sweet materials to create this unique room: 50% of it - black, 30%- dairy and 20% -white chocolate. The best chocolatiers of Europe was invited to create this room. It is a pleasure for the masters to work with a material like chocolate. The creation of the chocolate room somehow is similar to making ice sculptures, but the benefits are that chocolate is warm, smells delicious and creates the unknown atmosphere. It is so diverse: white, black, dairy and it is a perfect working material to express any artist`s fantasy. The main issue will be to create and keep the right temperature for it. Depending on the arrangement of the furniture the approximate area of this unique construction are from 15 to 20 m².

Campaign All in chocolate In the sweet room inhabitants of Minsk and guests of the Belarus capital can see more than 50 different elements. Among them – furniture, a fireplace and candles, carpets, pictures, watches, the flowers, the laid table under which the dog sleeps. Everything, as in the real room and the real size. By the way, it is the only room in the world which has the smell. For creation of the chocolate room Belgium needed about 600 kilograms of chocolate which delivered from different corners of the world – Switzerland, to New Zealand, Brazil. Everyone will be able to see the chocolate room in in shopping center "ALL" on the Dolginovsky path till April 14 free of charge. On April 14 the chocolate room will divide into small slices which will be distributed to visitors of shopping center "ALL".

Campaign All in chocolate

On March 8 during opening of the chocolate room visitors could participate in chocolate show, look at preparation of chocolate and to take part in tastings. The master class was carried out by one of the best specialists in Europe Paulyus Albertavichus and Yolanta Nareykiyene. Masters demonstrated how to make chocolate in home conditions. Also in shopping center "ALL" chocolate fountains worked and there took place free tasting of fruit in chocolate. For visitors was entertaining stories about an origin of chocolate, a congratulations about March 8 and competitions with valuable prizes.

Campaign All in chocolate

As visitors can observe the chocolate room till April 14, was decided to hold an action on stimulation of sales where visitors can win one of 4 IPAD or trip to chocolate factory to Switzerland.

Results of an action "All in chocolate! ": Prompt growth of footfall of shopping center. On survey of the chocolate room there arrive people not only from Minsk, but from others горогов Belarus. Travel agencies for a while included it in the list of sights of Minsk. Messages about the chocolate room was in more than 500 newspapers, magazines, the Internet portals, on TV channels and radio stations worldwide: in Belarus, Ukraine, Russia, Great Britain, Latvia, Nigeria, South Africa, USA, Germany, Belgium, Kazakhstan, etc. As example: Daily Mail of Great Britain, Lenta.ru, Rian.ru, itar-tass.ru & other. Big resonance on television, including the MIR TV, ONT, Belarus TV, STV and others. Growth of sales in shopping center shops.

Campaign All in chocolate

Some links marta?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+webnewsmedia%2FfjWf+%28%D0%98%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC %D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F+%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82+%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%BC%

Some links %D1%88%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B5(%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE).htm %D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%B5%D1%82%D1%81%D1%8F- %D1%88%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D0%BA/

Creative team: The creative concept: advertising agency « AD HUNTERS BALTICS » Affiliated company « AD HUNTERS BALTICS » in Belarus « Hunters Communications » Creative team: Creative director – Kestutis Isakas (AD HUNTERS BALTICS). The art director – Sabina Daukantaite (AD HUNTERS BALTICS). The project manager – Oleg Vandish (AD HUNTERS BALTICS). The assistants of the project manager – Jevgenija Verze, Natalija Sorokovik, Olga Michalchiuk (AD HUNTERS BALTICS/Hunters Communications). The designer – Sergey Nikitin (AD HUNTERS BALTICS). The designer – Aija Matuzele Pilvere (AD HUNTERS BALTICS).