November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 1 Welcome November 16 – 17 - 18.

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
Casual Mobile: От традиционных игр для загрузки к мобильным играм Casual Mobile: a journey from Casual PC to Mobile game development Askold KALNISKY, CEO,
Advertisements

I adore my school, so if I had to tell about the school of my dream, Id tell about the school 17 It is really ideal for me! I am content about all in.
«Лучший интерактивный баннер» для мороженого из советского детства. Best interactive banner for ice cream from our soviet childhood.
Have you ever used a magnifying glass to make something melt or burn? You were using solar power!
F ULFILLED : N ATALIA D EMCHENKO My future profession is a doctor Dtmchenko Natalya 11 th form.
Творческая работа учащихся по английскому языку (5 класс) по теме: презентации детей на тему "Достопримечательности Лондона"
План-конспект урока (английский язык, 5 класс) по теме: План-конспект урока "What is Barbara going to do?"
THE SIBERIAN TIGER
English is very popular in the world now. English is very popular in the world now. Many English words are international. Many English words are international.
$100 $200 $300 $400 $100 $200 $300 $400 $300 $200 $100 Topic 1 Animals Topic 3 Seasons Topic 4 Numbers Topic 5 School Topic 2 Food.
Will vs be going to Talking about future. will + verb (+) I will come home late tonight. = Ill come home late tonight. (-) I will not be late tonight.
1 Анна Юфкина Специалист по бизнес-решениям
You are now familiar with present, past and future conditional verb forms. Sometimes Unreal Conditional sentences are mixed. This means that the time.
Global brands. More and more, large Western and in particular American companies are spreading their goods to the four corners of the earth in search.
Savega Olesya. Secret Information Would you like to know a secret? Well, I'll tell you one I know: The Easter's Bunny's coming, My mama told me so. He'll.
Когда Время День недели Число. Сколько сейчас времени? Сейчасодиннадцатьчасовпятьдесят пять минут.
Present Simple or Present Continuous Choose the correct form.
Где кровать? Кровать на шестом этаже. на шестом этаже на пятом этаже на четвёртом этаже на третьем этаже на втором этаже на первом этаже.
Student: Diana Mukhtarova Teacher: Irina Kuzmina.
How do we call the style of painting in geometric shapes and who are its representatives.
Транксрипт:

November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 1 Welcome November 16 –

November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 2 Casual Games – Why Are We Here? Casual games are a big businessbigger, perhaps, than many people realize. Online revenues reached –$713 million (USD) in 2005 and are estimated to grow to –$1.56 billion (USD) in Казуальные игры - это большой бизнес – больше, чем, возможно, многие люди представляют. Онлайн-доходы достигли –$713 миллиона (USD) в 2005 и ожидается, что вырастут до –$1.56 миллиарда (USD) в 2008.

November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 3 Casual Games – Hit Driven Market Sales distribution of downloadable games. Percentage of Units Sold –Top 5 Games35% –Top 10 Games60% –Top 20 Games75% This shouldnt be scary, but you must make high quality content to succeed Разбивка по дистрибьюции даунлоадобл игр. Процент проданных копий игр –Игры из Top 5 35% –Игры из Top 1060% –Игры из Top 2075% Это не должно пугать, но вы должны делать высококачественный контент, чтобы преуспеть

November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 4 Casual Games – the Content High quality content is the KEY to a successful industry - Eastern Europe provides a significant portion of the casual games. In 2006 about 30% of the top 10 games were developed in Europe Высококачественный контент – это КЛЮЧ к успеху в индустрии Восточная Европа предлагает значительную порцию казуальный игр В 2006 году около 30% игр было разработано в Восточной Европе

November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 5 Casual Games & YOU! So – as you can see… YOU are very important to the casual games industrys success Вот, как видите… ВЫ очень важны для успеха индустрии казуальных игр

November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 6 Casual Games Association Two areas of focus Connecting the Industry Action Groups Две области, на которых мы фокусируем внимание Объединение индустрии казуальных игр Группы лоббирования наших интересов

November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 7 Connect: Everyone Developers Publishers Distributors Portals Tools Industry Organizations PC Mobile Consoles EVERYONE Разработчики Издатели Дистрибьюторы Порталы Инструменты разработки Организации в индустрии PC Mobile Консоли Объединяем всех!

November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 8 Connect: In All Ways Connecting the Casual Games Industry CGA Conferences: Kiev, Amsterdam & Seattle Minna Mingle networking socials Action Group Meetings Industry Magazine Объединяя индустрию казуальных игр Конференции ассоциации: Киев, Амстердам, Сиэттл Вечеринки вместе - Minna Mingle Встречи групп лоббирования интересов Журнал

November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 9 CGA Europe: East 2006 Thursday: International Casual Games Market –Organizers 20:00 –Comment Form for Prize –RED invite Friday: Eastern European Casual Games Market –Oberon 20:00 –BLUE invite Saturday –Focus on Development Четверг: Международный рынок казуальных игр –Вечеринка от организаторов в 20:00 –Форма-опросник,чтоб получить приз Пятница: Восточноевропейский рынок казуальных игр –Вечеринка от Оберон- Медиа в 20:00 Суббота –Фокус на разработке

November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 10 Connect: Europe: East 2006 Planning Committee Taras Tarasov Alexander Lyskovsky Nikita Vladimirov Alla Khramtsova Come to the party thrown in the honor of their hard work – 20:00 Оргкомитет Тарас Тарасов Александр Лысковский Никита Владимиров Алла Храмцова Приходите на вечеринку, организованную, чтоб поблагодарить их за тяжёлую работу – СЕГОДНЯ в 20:00

November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 11 Action Groups Full update tomorrow 17 Friday at 9:30 AM Industry Market Numbers –PC & Mobile Advertising Полное информирование завтра, в пятницу 17 в 9:30 Цифры по индустрии: –ПК и мобильные Реклама

November 16-18CGA Europe: East, A Conference for Casual Game Developers, Publishers and Distributors 12 Questions? Get Involved Участвуйте в нашей работе