Скачать презентацию
Идет загрузка презентации. Пожалуйста, подождите
Презентация была опубликована 10 лет назад пользователемЗоя Ревякина
1 >1>1 www. WebOutDoor.ru OnLine Sale of Outdoor Advertising
2 > 1> 1 Resource functions The basic functions are: The offer of the actual address program by means of periodic (not less than 3 times a day) updatings of the information on free designs. Association of offers from different operators in the uniform address program. Comparison of the prices on similar on an arrangement and quality of a position. Work with different formats (street furniture, main adver, the big format and other). Operative access to the data about a design (a photo, the scheme, an arrangement on a map of the city, restrictions, illumination presence, etc.) on each of the offered parties. Unique possibility to place the order for search and booking of designs in strictly certain city district.
3 > 1> 1 Resource possibilities The listed functions www. WebOutDoor.ru give the expanded possibilities for planning of advertising campaigns and the decision of special problems of the advertiser.
4 > 1> 1 Service Resource possibilities are not limited to technical functions. The advertising agency offers a full spectrum of the services accompanying purchase: The help in formation of address programs under the declared problems. Optimisation of the prices. The conclusion of contracts with operators. Monitoring and reporting uniform conditions. Uniform requirements to quality of maintenance service. Settlement of questions at issue throughout the advertising campaign period. Each Client of advertising agency is adhered to the personal Client manager.
5 > 1> 1 The interface (the Main page) Выбор периода рекламной кампании Выбор рекламоносителя Выбор формата просмотра списка адресов Функция «Фильтр» позволяет задавать параметры для выборки мест из общего списка свободных конструкций Возможность выбора из списка Возможность выбора на карте Google
6 The interface (Filter) Фильтр 1. Позволяет ограничить выборку минимумом и максимумом цен за одну сторону Фильтр 2. Позволяет ограничить выборку величиной показателя GRP Фильтр 3. Ограничивает выборку сторон (А,В и другие) Фильтр 4. Ограничивает выборку по заданному названию улицы Фильтр 5. Ограничивает выборку территорией, выделенной на карте
7 The interface (the Choice on a map) > 1> 1 В «Корзине» отражена выборка мест и рассчитана текущая сумма заказа В данном поле содержится полная информация о выбранной рекламной конструкции В этой области показываются свободные конструкции плюс помещенные в корзину, которые выделяются темно-зеленым цветом
8 The interface (the Choice under the list) > 1> 1 В «Корзине» отражена выборка мест и рассчитана текущая сумма заказа В этой области показываются свободные конструкции плюс помещенные в корзину, которые выделяются темно-зеленым цветом
9 The interface (the Demand for search and booking) > 1 В данном поле можно задать область для поиска конструкций В данном поле необходимо отразить параметры запроса/заявки
10 Contacts > 1 Concerning system work, to personal monitoring, the request to address in Creative Solutions Agency MaxVision Maxim Dmitriev Project Director , Russia, Moscow Bakuninskaya, (495)
Еще похожие презентации в нашем архиве:
© 2024 MyShared Inc.
All rights reserved.