Т=ван ен 5 а класс. Урок=н т\ллев\сем: «Т=ван ен» тем=на п\т\млетесси; калаёу, вулав, куёару х=н=х=в\сене аталантарасси; Т=ван ё\р-шыва юратма, упрама.

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
Анри Мари Раймон де Тулуз – Лотрек Монфа. Автор: Кушкова Екатерина студентка 5 курса специальности этнокультурология.
Advertisements

Содержание Немного из истории… Наш коллектив Достижения………… Не без проблем…… Решаем проблемы……16-19.
Надобников Евгений Владимирович Аспирант, ассистент кафедры «Менеджмент организации» Т Р И З ТЕОРИЯ РЕШЕНИЯ ИЗОБРЕТАТЕЛЬСКИХ ЗАДАЧ «НАЙТИ ИДЕЮ»
П О Р Т Ф О Л И О УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АДМИНИСТРАЦИИ КРАСНОАРМЕЙСКОГО РАЙОНА ИНФОРМАЦИОННО-МЕТОДИЧЕСКИЙ ЦЕНТР МИХАЙЛОВА ЗИНАИДА ПЕТРОВНА УЧИТЕЛЬ ЧУВАШСКОГО.
Урок эпиграф\: Урок эпиграф\: «Ват сын – т=ват сын» «Ват сын – т=ват сын» (Ваттисен с=мах\) (Ваттисен с=мах\) Ěç пурнǎçлаканĕ: Павлова Елена, МОУ «Тузисярмусская.
Чăваш чĕлхи орфографиĕн, гармматикин тĕп правилисен пайĕ.
БИОЛОГИЧЕСКОЕ НИЕ Окис литель ное фосфорили- рование с оздает условия для АТФ - ун и вер- сальн ая формо й э нерг ии в жив ы х орган и змах.
Сăмах тĕпчевĕ «Анне» Ĕçе пурнăçлаканĕ: 2класра веренекен Мидушкин Николай Вĕрентекенĕ: Л.Ф.Ермолаева Хĕрлĕ Чутай – 2008.
Шупашкарти сăваплă вырăнсем Шупашкар хули çинчен вĕреннĕ чух усă курмалли проект Çĕнĕ Шупашкарти 3-мĕш вăтам шкулти вĕрентекенĕн Чернова Н. А. проект.
Яковлева Ю.В. Шупашкар хули 22-мĕш шкул «Манăн педагогикăри тĕп шухăш» эссе.
Урок теми: Я.Г.Ухсай пурнăçěпе пултарулăхě Эпиграф: Тÿрě тытрăм эп хама,. Утрăм халăх çулěпе. Я. Ухсай. План 1. Я.Ухсай ачалăхěпе вěренěвě. 2. Вăрçăчченхи.
ІЎЧАНКАЎ Віктар Іванавіч, загадчык кафедры стылістыкі і літаратурнага рэдагавання Інстытута журналістыкі Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта, доктар філалагічных.
Многочестични системи у физици кондензованог стања материје Далибор Чевизовић Институт за нуклеарне науке Винча (мали неадијабатски поларони)
Многочестични системи у физици кондензованог стања материје Далибор Чевизовић Институт за нуклеарне науке Винча (мали неадијабатски поларони)
Артемьев Александр Спиридонович прозăçă, сăвăç, литература критикĕ, тăлмач çулхи авăн уйăхĕн 14- мĕшĕнче Етĕрне уесĕн (халĕ Чăваш Енĕн Элĕк районĕ)
К.В.Иванов пурнăçĕпе пултарул ӑ хĕн паллă енĕсем К.В.Иванов пурнăçĕпе пултарул ӑ хĕн паллă енĕсем Романова Людмила Геннадьевна чăваш чĕлхипе литератури.
Т=ван ен 5 а класс. Урок=н т\ллев\сем: «Т=ван ен» тем=на п\т\млетесси; калаёу, вулав, куёару х=н=х=в\сене аталантарасси; Т=ван ё\р-шыва юратма, упрама.
Енеїда І. П. Котляревського – перший твір нової української літератури У вірші І.П. Котляревському Володимир Сосюра писав: Над книжкою твоєї Енеїди Нащадок.
Упи шкулĕ, Васильева В.В., Петрова С.В.. А?С?Артемьев СССР писател.сен Союз.н член. (1951 =?)? Чăваш совет литературине аталантарас ен.пе тава тив.=л..=сем.
Выполнила: Перепёлкина А. В. ЕН (И-403). Под гальваническим способом понимают покрытие поверхности одного металла другим при помощи осаждения его.
Транксрипт:

Т=ван ен 5а класс

Урок=н т\ллев\сем: «Т=ван ен» тем=на п\т\млетесси; калаёу, вулав, куёару х=н=х=в\сене аталантарасси; Т=ван ё\р-шыва юратма, упрама в\рентесси; Т=ван ё\р-шыв илемл\хне курма х=н=хтарасси; Кам? м\н? ыйтура т=ракан с=махсене ёир\плетесси.

Чи м=наёл= япала Илемлетн\ х=млапа. Варринче ав ё\кленет Пурн=ё йыв=ё\ хитрен.

Шав ёилпе в=л в\лк\шет В\лт\р-в\лт\р ялк=шса. Сар=, х\рл\ т\с\пе Инёетрен в=л кур=нать.

Кайр\ юр= янраса – Хал=х т=ч\ ш=планса. К\вви ун=н м=наёл=, С=вви ун=н х=ватл=.

1) Т=ван ё\р-шывра… 2) Т=ван к\тес… 3) Т=ван ё\р-шывран… … х=й патне туртать … хакли ним\н те ёук … х\вел те =ш=рах.

Ч=ваш Республики =ёта вырнаён=? Ч=ваш Республики х=ш облаёсемпе тата республик=семпе кърш\лл\? Ч=ваш Республикинче пур\ миёе хула? Каласа тух. Ч=ваш Республикин т\п хули м\н ятл=? Шупашкар =ёта вырнаён=? Шупашкар хулине х=ёан ник\слен\?

М\нле ваттисен с=мах\ пытанн=? 23,2,4,1,17 22,8,20,30,33,4 – 1,17,17,7, 36,23 22,8,20,30,33,4 – 1,16,1,22,24,20,12.

М\нле ваттисен с=мах\ пытанн=? 23,2,4,1,17 22,8,20,30,33,4 – 1,17,17,7, 2,17,1 23,2,30,16,1,17,20,1,17 21,33,27,15,1,16,1,15,15,1.

Т=ван ё\р-шыв – анне, ют ё\р- шыв – амаёури. Т=ван ё\р-шыв – анне, =на т=шманран сыхламалла.

Ваттисен с=мах\сен выр=сла куёар=вне туп=р 1.Т=ван ё\р- шывш=н пуёна ан шелле 2.Т=ван ё\р-шыв – анне, =на т=шманран сыхламалла 3.Т=ван ё\р-шывс=р ёын юр=с=р кай=кпа п\рех. Человек без Родины, что соловей без песен Для Родины своей ни сил, ни жизни не жалей Родина – мать, умей за нее постоять

С=махсен ыйт=вне пал=рт=р Учитель Качака Хула Аппа К=ранташ Этем Юр=ё= Асанне К\неке Калуш Пукане Ача Курак Йыт=

КАМ? М/Н? Учитель Аппа Этем Юр=ё= Асанне Ача Качака Хула К=ранташ К\неке Калуш Пукане Курак Йыт=

М\н в=л т=ван ё\р-шыв? Т=ван ё\р- шыв м\н?

Т=ван ё\р-шыв м\нле в=л? Т=ван ё\р-шыв м\нле?

Предложенисене шух=ш\ т=р=х вырнаётар=р Эп\ Ч=ваш Республикинче пур=нат=п. Ч=ваш Республикин ялав\ те ёакна к=тартса парать. В\сем пурте п\р-п\ринпе кил\штереёё\, п\р-п\рне хисеплеёё\. Пир\н республик=ра х\р\х ытла хал=х пур=нать.

Ирхине х\вел тухать: В=л – т=ван ё\р-шыв. Кай=к-к\ш\к в=ранать: Ку – т=ван ё\р-шыв. Аякра т=ри сасси, Ш=нк=р –ш=нк=р шыв… Иртн\ кун, пуласси – Й=лт т=ван ё\р-шыв.