Скачать презентацию
Идет загрузка презентации. Пожалуйста, подождите
Презентация была опубликована 10 лет назад пользователемГерман Сапрыгин
1 Некоторые мысли по поводу перспектив
2 Николай Григорьев
3 Lippincott is a leading brand strategy and design consultancy. The firm was founded in 1943 as Lippincott & Margulies and pioneered the discipline of corporate identity. Lippincott operates globally from its offices in the United States, Europe, Asia and the Middle East. Recent clients include American Express, Citigroup, Delta Air Lines, ExxonMobil, Goldman Sachs, IBM, Mashreq, McDonalds, Nissan, Samsung, Sprint, Vale and Walmart. Николай Григорьев
5 The myth is, its not an issue for rational business audiences. The traditional wisdom says B2B companies are speaking to audiences that are focused only on the measurable parameters. Yet industrial workplaces comprise ordinary people who are no different from anyone else in how they make judgments, have arguments, fall in love, or dislike people and things. Subjectivity is as much a factor in business-to-business decisions as it is in the consumer-facing world, and it feeds the word-of-mouth recommendations that are direct expressions of brand strength. Николай Григорьев
10 Количество фолловеров в инстаграм B2C: у Nike более , у Starbusks более Количество фолловеров в инстаграм B2B: у NASA около , у General Electric около Уроки: a. Контекстуализируйте свой продукт на фотках. Где, кем и как он используется. b. Используйте животных и детей. Малыши – это отличное начало для маркетинговой коммуникации. c. Краудсорсте забавные фотки. Поощряйте визуальные эскапады фолловеров. d. Апеллируйте к устремлениям. Фоткайте ваш бренд, как мечту, становящуюся реальностью. e. Делитесь «секретными» фотками инсайдеров. Продвигайте события «за сценой». Николай Григорьев
Еще похожие презентации в нашем архиве:
© 2024 MyShared Inc.
All rights reserved.