Җөп һәм так функцияләр. f(x)=1/8*x 4 -x 2 f(3)=1/8*3 4 -3 2 =1/8*81-9=1,125 f(-3)=1/8*(-3) 4 -(-3) 2 =1/8*81-9=1,125 f(-3)=f(3)

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
Пірингові мережі. План ВСТУП 1.Загальна інформація про пірингові мережі. 2.Історія a)Перше покоління Р2Р мереж b)Друге покоління Р2Р мереж c)Третє покоління.
Advertisements

Мязова система В організмі людини налічується близько 600 скелетних мязів. Загальна маса їх у чоловіків становить 4050 %, у жінок 30 %. М'язи кріпляться.
§ 10. Показательная и логарифмическая функции. Показательная функция Логарифмы Логарифмическая функция.
Подземная гидромеханика (ПГМ) Лектор: к.ф.-м.н., доцент Квеско Б.Б.
ОСНОВЫ ПРАВОВОГО РЕГУЛИРОВАНИЯ С Т Р А Х О В О Й Д Е Я Т Е Л Ь Н О С Т И В РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ У Ч Е Б Н О Е П О С О Б И Е (4 слайдлекции) РОССИЙСКИЙ.
Ліпіди. Зміст: 1. Ліпіди 1.1Класифікація ліпідів 2 Характеристика основних класів ліпідів 2.1 Жирні кислоти 2.2 Ацилгліцериди 2.3 Воски 2.4 Стероїди 2.5.
Вегетативные дисфункции у детей ГОУ ВПО АГМА кафедра детских болезней ФПК и ППС ассистент к.м.н. Медведева С.В. Вегетативные дисфункции у детей ГОУ ВПО.
П О Л И Т О Л О Г И Я Московский государственный технический университет имени Н.Э. Баумана Кафедра политологии Курс лекций в схемах проф. Гришнова Е.Е.
Підготував: О.П.Корнієнко СТАРОБІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ МЕДИЧНЕ УЧИЛИЩЕ.
Мікроскопічна будова печінки. План: 1. Джерела розвитку печінки та загальна морфофункціональна характеристика. 2. Тонка будова класичної часточки печінки.
Відділ освіти Хмельницької РДА Райметодкабінет Управлінські функції адміністрації закладу освіти щодо підвищення самоосвітньої діяльності вчителя Зав РМК.
Профілі професійної компетентності посад державної служби, їх призначення, структура і розробка Міністерство соціальної політики України Державна установа.
Поняття здоров`я. Виявлена обмеженість суто медичного підходу, що визначає здоров`я як відсутність хвороби. За сучасними уявленнями здоров`я розглядають.
Технічні пристрої компютера. Память компютера: регістрова, внутрішня, зовнішня, буферна, кей-память, флеш-память. Правила підготовки компютера до роботи.
Підприємство як суб'єкт та об'єкт ринкових відносин.
Програмування на мові Паскаль Тема 1. Вступ © К.Ю. Поляков Переклад: Н. Б. Мартинчук Р. М. Васильчик.
Програмування на мові Паскаль Тема 1. Вступ © К.Ю. Поляков, Переклад: Н. Б. Мартинчук Р. М. Васильчик.
Програмування на мові Паскаль Тема 1. Вступ © К.Ю. Поляков, Переклад: Н. Б. Мартинчук Р. М. Васильчик.
Програмування на мові Паскаль Тема 1. Вступ © К.Ю. Поляков, Переклад: Н. Б. Мартинчук Р. М. Васильчик.
Програмування на мові Паскаль Тема 1. Вступ © К.Ю. Поляков, Переклад: Н. Б. Мартинчук Р. М. Васильчик.
Транксрипт:

Җөп һәм так функцияләр

f(x)=1/8*x 4 -x 2 f(3)=1/8* =1/8*81-9=1,125 f(-3)=1/8*(-3) 4 -(-3) 2 =1/8*81-9=1,125 f(-3)=f(3)

f(x)=1/8*x 4 -x 2 xy -3,56, ,125 -2,5-1, ,5-1,617 -0,875 -0,5-0, ,5-0, ,875 1,5-1, ,5-1,367 31,125 3,56,508 f(-x)=f(x)

Теләсә нинди җөп функциянең графигы ординаталар күчәренә карата симметрияле.

g(x)=x 3 -4x X=5 һәм Х=-5 тә, g(5)=5 3 -4*5=125-20=105 g(-5)=(-5) 3 -4*(-5)= =-105 g(-5)= - g(5)

xy g(-x)=-g(x)

Теләсә нинди так функциянең графигы координаталар башлангычына карата симметрияле. Шулай ук, у=kх, так функцияләр

xy ,530, ,520, ,512, ,56, ,52, ,50, ,50, ,52, ,56, ,512, ,520, ,530, Бу функция җөп тә түгел, так та түгел.

x у=х y=х у=х

Сорау: Математикада, алгебрада гра- фикны дәфтәрдә төзегәндә: 1.Иң беренче нәрсә тутырабыз? 2.Нәрсә сызыла? 3. Алар нинди күчәрләр? 4. Ул күчәрләр нинди ноктада кисешә?

Компьютерда графикны төзегәндә: 1.Нинди эш башкарыла һәм нинди юл белән? 2. У - кыйммәтен ничек тутырабыз? 3.Тутырылган таблица белән нишлибез? 4. Диаграммалар Остасын каян табарга. 5. График төзү эше ничә адымда башкарыла? 6. График килеп чыкты,- дип әйтү дөрес булырмы? 7.Графикның һәр элементын форматлау турында кем әйтер.

Эш тәртибе (инструкция): 1. f(x)=1/8*x 4 -x 2 функциясен алабыз. 2. Кыйммәтләр таблицасы тутыру; а) х кыйммәтләрен [-3,5; 3,5] аралыгында 0,5 адымы белән тутыру;( автозаполнение белән башкарырга) б) у кыйммәтләрен чыгару өчен формула язарга кирәк; әгәр формула дөрес булса, у кыйммәте килеп чыга, ә аннары калганнарын автозаполнение белән тутырырга. 2. Тутырылган таблицаны выделять (аерып алу) итәргә; 3. Кертеп кую (Вставка) Функция Диаграмма аша Диаграммалар Остасын (Мастер Диаграмм) чакырабыз.

а) Нестандартные Гладкие графики(шаг1) Далее Далее (шаг2) Далее(шаг 3) Готово Нинди график килеп чыкты?

Нәкъ, щундый юл белән g(x)=x 3 -4x функциясенең графигын төзергә. х кыйммәтләрен [-5; 5] аралыгында 1 адымы белән тутыру;( автозаполнение белән башкарырга) Бу юлы нинди график килеп чыга?

Нәкъ, щундый юл белән У=2*x 3 +x 4 функциясенең графигын төзергә. х кыйммәтләрен [-3; 3] аралыгында 0,5 адымы белән тутыру;( автозаполнение белән башкарырга) Бу юлы нинди график килеп чыга?

Укучылар без бу дәрестә нәрсә эшләргә өйрәндек? Бу өйрәнгәннәр сезгә алга таба тормышта кирәк булыр микән?

Өйгә эш. Графикларны ясау тәртибен һәм Форматлау эшен өйрәнеп бетерергә. Өйдә компьютеры булган укучылар алгебра китабыннан бер җөп, бер так һәм җөп тә так та булмаган функциянең графигын ясап, дискет белән алып килергә.