Олий таълим тизими раҳбар ва педагог кадрларини қайта тайёрлаш ва малака ошириш курслари тингловчиларининг аттестациясини ўтказиш ва баҳолаш ТАРТИБИ (Ўзбекистон.

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
1-мавзу: Ўзбекистонда узлуксиз таълим тизими. Кадрлар тайёрлаш миллий модели 1-мавзу: Ўзбекистонда узлуксиз таълим тизими. Кадрлар тайёрлаш миллий модели.
Advertisements

Мамлакатни исло ҳ қ илиш ҳ амда модернизациялаш шароитларида давлат ва хўжалик бош қ аруви органлари, ма ҳ аллий давлат ҳ окимияти органлари, шунингдек.
ПОРЯДОК оценки и прохождения аттестации слушателей курсов переподготовки и повышения квалификации руководящих и педагогических кадров высших образовательных.
ИННОВАЦИОН ПАРКЛАР – ИННОВАЦИОН МУҲИТНИ ВУЖУДГА КЕЛТИРУВЧИ МУҲИМ ОМИЛ Маърузачи: Ижтимоий фанлар кафедраси катта ўқитувчиси Азизбек Эгамбердиев.
ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ ОЛИЙ ВА ЎРТА МАХСУС ТАЛИМ ВАЗИРЛИГИ ТОШКЕНТ ДАВЛАТ ИҚТИСОДИЁТ УНИВЕРСИТЕТИ Ишлаб чикариш менежменти фанидан Таёрлади: МНП-62 гурух.
БОШ УСТА Тартиб рақами 6827 Касбларнинг миллий стандарт классификатори бўйича коди 1229 Ходимлар тоифасиМутахассис Лавозим вазифалари: Давлат таълим стандартларининг.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисидаги ПФ-4947-сон.
ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ ХАЛҚ ТАЪЛИМИ ВАЗИРЛИГИ ТАСАРРУФИДАГИ РЕСПУБЛИКА БОЛАЛАР КУТУБХОНАСИНИНГ ЎҚУВЧИЛАР ЎРТАСИДА КИТОБХОНЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШ КОНЦЕПЦИЯСИ.
ИШЛАБ ЧИҚАРИШНИ ЖОЙЛАШТИРИШ ВА РИВОЖЛАНТИРИШ МОДЕЛЛАРИ Мустакил иш Бажарди : Умаров А.
Қайта тайёрлаш ва малака ошириш йўналишларида кириш тести ва чиқиш тестини топширишга услубий кўрсатма.
УМУМИЙ ЎРТА ТАЪЛИМ ТЎҒРИСИДАГИ НИЗОМНИ АМАЛИЁТГА ЖОРИЙ ЭТИШ ТЎҒРИСИДА.
Умумий ўрта таълимнинг ўқув йили таянч ўқув режаси асосида ўқув дастур ва дарсликлардаги ўзгаришлар тўғрисида М.Д. Пардаева, Республика таълим.
« Согликни саклаш тизимни молиялаштириш, молиявий менежмент ва бухгалтерия хисобини юртиш»фанидан маърузалар. Жамоат саломатлиги саклаш мактаби резидентлари.
Мавзу: Тасвирларда контур ажратиш алгоритмлари ва дастурларини ишлаб чиқиш БИТИРУВЧИ: АБДУРАЙИМОВ Й.Т. РАҲБАР: МИРЗАЕВ Н.М.
ЎЗБЕКИСТОНДА АХБОРОТ – КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИНИНГ РИВОЖЛАНИШ ИСТИҚБОЛЛАРИ О.Н.Джураев Тошкент ахборот технологиялари университети Тел.:
ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИДА ЭНЕРГИЯ ТЕЖАМКОРЛИГИНИ БОШҚАРИШ.
Фан ўқитувчиси: Ҳимоясидан тўпланган балл: Комиссия аъзоси: Кичик гуруҳ аъзолари: 1. MMRT MMRT MMRT MMRT-01.
ҚАШҚАДАРЁ ВИЛОЯТИДА КАТТА ЁШДАГИЛАР ОРАСИДА НОИНФЕКЦИОН КАСАЛЛИКЛАР (НИК) БИЛАН КАСАЛЛАНИШ КЎРСАТКИЧЛАРИ, УЛАРГА ТАЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР ВА УЛАРНИ ПРОФИЛАКТИКАСИ.
Таълим амалиётида замонавий электрон таълим ресурслари.
Транксрипт:

Олий таълим тизими раҳбар ва педагог кадрларини қайта тайёрлаш ва малака ошириш курс лари тингловчиларининг аттестация сини ўтказиш ва баҳолаш ТАРТИБИ (Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Идоралараро комиссиямининг 2015 йил 3 ноябрдаги 2-сон мажлис баёнига шилова)

Қайта тайёрлаш ва малака ошириш курс лари тингловчиларини баҳолаш турлари On-line якунин тест синовлари Аттестация комиссиямида битирув шины ҳимоя қилиш Жорий назорат 30 балл Жорий назорат 30 балл Оралиқ назорат 50 балл Якуний назорат 20 балл Ўқув модульь лари бўйича назорат (15 балл) Педагогик (малакавий) амалиёт (5 балл) Тингловчиларнинг каспий фаолият кўрсаткичлари (10 балл) 100 та тест саволлари (БИММ видеокузатув) Битирув шинынг асосий натижалари бўйича тақдимот Ассисмент топшириқлари (6 та модуль 2,5 баллдан) 2 та дартс таҳлили ва 1 та очиқ дартс, амалиёт ҳисоботи (Кафедра баённомаси) Охирги 3 йил давомида эришган натижалари (портфолио-200 балл) 80 баллинг камила 56% (44,8 балл)ни тўплаган тингловчи якунин назоратга киритилади

Тингловчи аттестациядан ўтди ҳисобланиши учун Жорий, оралиқ назоратдан камила 56% (44,8 балл) ва якунин назоратдан Аттестация комиссиями томонидан белгиланган ўтиш баллидан кам бўлмаслиги шарт Якуний назоратдан ўтиш беллини Аттестация комиссиями белгилайди. Бунда Аттестация комиссиями қайта тайёрлаш ва малака ошириш йўналшинынг хусусиятидан келиб чиқиб, якунин назорат учун ажратилган баллинг 56% дан кам бўлмаган ўтиш беллини белгилаш ҳуқуқига ига.

Битирув шины баҳолаш мезонлари Мезонлар Максимал балл 1. Мавзунинг долзарблиги, мақсад ва вазифаларининг аниқ белгиланганлиги, битирув (лойиҳа) шинынг концепция сини аниқ қўйилиши, унинг маънавий-маърифий, ўқув, илмий ва бошқа фаолият турлари мазмунини такомиллаштириш бўйича устувор йўналишлардаги замонавий талабларга мослиги Мавзу бўйича муаммони ечимига қаратилган таклифларни ишлаб чиқишда насос ли таҳлиллар (меъёрий ҳужжатлар, илғор таълим технологиялари, методик ёндашувлар ва б.) амалга оширилганлиги Ишлаб чиқилган таклифларнинг ўқув жараёнини сифатини таъминлаш, илмий ва маънавий-маърифий ишлар самарадорлигини оширишга хизмат қилиши даражаси Тингловчининг креатив лиги, нутқ маданияти, каспий компетентлик даражаси Тингловчининг берилган саволларга аниқ жавоб бериши, мустақил қарашларнинг шаклланганлиги. 3 Жами 2020

Шахсий аттестация варақаси